fuck !

hye eberibadi ! :) hihihi . okaaay , hari nie sekolah boleh laaaah . asyek kena jentik dgn fimie tu . k -,- hmm , okaaay , now , back to the tittle . FUCK ! nak tahu sbab apa ? hmm , pasal henfon aku :( dia buad hal laaaaah ! aku tak tahu sama ada enfon atau battery yang rosaaak . hmm ,bila aku ltak bttry aku kat enfon adek aku , boleh pulak dia cas , then kalau aku ltak bttry aku kat enfon aku , cas punye lah lama -,- dri ptg , smpai ke besok pagi . mcm fuck ennn ! hmm , kalau enfon rosak , terpaksalah guna enfon lain . errrrrrrrrrrrrrrrr ! hmm , sabar ika sabar . nak kata battery rosak tak jgak sbb smlm kak ila dah belikan battery baru . aduhhhhhhhhhhhhhh ! sakai laaaah -_- hmm , apelah naseb aku nie -,- hmm , bye :')