aku jeles , aku marah , aku saket hati , aku sedih !

hmm , ya Allah berikanlah aku kekuatan :'( like seriously , semenjak aku ada blog nie kan , aku tak PERNAH update pasal LELAKI . hmm :( hari nie , aku rasa aku nak update pasal LELAKI laaaah . okaaaay , cuba try baca balek tittle kat atas tu . hmm , mcm mna nak story ehh ? okaylaaaah , aku jeles sbb dia buad relationship ngn PEREMPUAN tu , aku marah sbb dia dah tak layan aku mcm dulu , aku saket hati sbb dia laaaah ! sbb dia lah aku buang baju yang aku nak bagi kat dia tuuu ! , entahh , aku sedih pasal segalagalanya pasal kaaaau ! ohmyyyyyyyyyyyyyyy ! nak dikatakan , harihari aku stalk fb dia . then , aku tgk kau dah buad RELATIONSHIP ngn PEREMPUAN tu , ya Allah that time , aku rasa mcm nak terjun bangunan je :( sumpahhhhh ! sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! *lap air mata* dear A knapa kau buad aku mcm nie ?  aku sedih wey ! sumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! kau dah bagi aku harapan , kau take care pasal aku apa semua , aku rasa kau dah macam betolbetol syg kan aku :( aku dah berharap sgt weyy ! like seriously , aku rase MENYESAL sgt mintak clash kat kau :( aku still sayang kau lagi wey :( ramai yg nak aku ngn dia balekk , hmm , kalau tak jgak nak buad cane , takde jodoh *poyolah kau ika* nabila nak tolong , tapi aku rasa mcm malas pon ada , nnty A cakap , aku pulak yg tergilagila kat dia . ohmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! stress aku di buatnya . aku rasa , nilah masanya untuk aku lupakan dia , biar dia bahagia ngn gf baru dia :') *takpelah ika terima jelah* aku igt lagi amin cakap apa kat aku , thanks Amin paham situasi ika :') i appreciate it :) hihihi * gelak comel* rasanya , nielah post yang paling pjg aku pnh update , hihi . okaylaaaah , lastly , dear A i harap you bace post nie , i sayang you sangatsangat ! i rndu you sangatsangat ! :'( kalau kita ada jodoh , i tak akan hampakan you *annoying* hmm , bye :')