fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk -_-

erghhhhhhhhhhh ! dah byk ohh aku bersabar ngn perangai2 family aku nie :( semua perangai mcm fuckkkkkkkkkkk ! -____________________________- haish ! babi ! apehal lah ngn dorang nie ? banyak dohh aku sabar ngn doranggggggg :'( apehal dohh ? knape org lain bleh happy ngn family dorang . tapi asal aku tak ? err -.- nak nges pon dah tak boleh . dah kering dah air mata aku , disebabkan perangai family aku mcm nie -______________- boleh dikatakan HARIHARI aku nges pasal fmily . errrrrrrr >,< wey , sape je yg bleh paham akuu ? sapeeeee ? sumpah tension gila ohh ! fuckfuckfuckfuckfuck ! -____________________- haish , knape ehh ? knape dorang tak pnh nk phm perasaan aku , errr -.- aku sayang family aku :( tapi dorangg ? especially MAK ! errrrr -.- knape ehh ? nmpk sgt ohh mak dah tak sayng kat aku :( sekrang aku tgk , mak lebih penting kan KAK DD and ADEK . betoll . nmpk sgt :( errrr -.- sumpah mak mcm fuck ! ya allah , sampai bile nak mcm nie ohh ? sampai bileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? :'( aku nges sampai keluar air mata darah pon tak guna jgakk . errr-.- stress . kbye .